All work and no play

1b912f8354698d8afd121505fa61dbc4.png

All work and no play för tillfället, så det blir tyvärr inte mycket tid för läsning. Dock sitter jag på denna härliga gård och jobbar med datorn i knät, så det är kanske inte så synd om mig iallafall. Är det någon som ser var jag befinner mig? Här finns också ett fint gammalt bibliotek och på lunchen sågs en lång blond författare ta för sig av den goda buffen.

Uppdatering: Jag är på vackra Sigtunstiftelsen och det är även Barbara Voors, som är en av mina favoritförfattare. Jag har dock varit för starstruck för att våga säga hej till henne men ska hem och rota fram hennes böcker ur mina lådor. De har legat olästa alldeles för länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0