Köpstopp

421116e1510404b1ba3d728670bd3dba.png

Dessa godingar kom på posten igår. Vinterträdgården är till bokcirkeln och när man ändå handlar är det ju lätt hänt att en bok eller två till slinker med... Men nu får det vara slutshoppat på ett tag. Snart får jag upp mina efterlängtade (pappa, kom hit och borra nu!) bokhyllor och jag kommer säkert att hitta en och annan bortglömd titel när lästa och olästa böcker packas upp efter att ha legat fem månader i flyttkartonger.

Som bonus får ni se ett smakprov på min nya sovrumstapet. Är den inte underbar?


Kommentarer
Postat av: Anna S (Bokstävlarna)

Jag känner verkligen igen det här. Det är ALLDELES för lätt att klicka hem några extra böcker när man ändå lägge rin en beställning. det är sällan jag lyckas köpa kurslitteratur utan att någon extra pocket slinker med.

2009-09-19 @ 15:32:42
URL: http://bokstavlarna.se
Postat av: Helena

Mycket snygg tapet! Och härlig bokhög. Känner jag dig rätt kommer det där köpstoppet kanske inte att vara så länge men du har ju rätt i det där med att man hittar en hel del oläst näs man flyttar eller städar i hyllorna.

2009-09-20 @ 19:19:36
URL: http://samtidigthoshelena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0