Pocket & Prassel 3.3

6dd7c6deb6ab9806e6db53d36e81e3d1.png

 
Idag kom finalpaketet i Pocket & Prassel 3.0. Min hemliga bokvän (du är fortfarande hemlig trots en hel del surfande. Kan jag få en ledtråd om din identitet mer än att du bor i Malmö?) har prickat helt rätt med aka-porrboken I en klass för sig av Curtis Sittenfeld, Marimekkoservetter, chokladbitar, parfymprov och Giotto! Giotto som vi brukade äta i Wien för 10 år sen och som jag aldrig har hittat i Sverige. Tusen tack för tre toppenpaket! Nu behöver jag bara lite ledighet för att hinna läsa...  Kan du fixa det också? :-)


Kommentarer
Postat av: Hemlig bokvän

Hejsan,



Jag älskar parfymer, smink och krämer och som sagt bor i Sveriges port mot kontinenten =)

2009-11-18 @ 08:04:46
Postat av: Brownie

Hej igen,



Kul att du gillade paketet, Giotto är så fantastiskt gott =)



Tänkte avslöja mig ändå för att inte plåga dig för mycket ;)



Ha det bra



/B

2009-11-18 @ 08:10:15
URL: http://chocolatebrownie.wordpress.com/
Postat av: Carina (Biókbiten)

Tack för det! Jag har nog att fundera på för tillfället. :-)



Jag har gillat alla tre paketen och nu hittat en ny trevlig blogg att följa. Vi ses i bloggosfären!

2009-11-18 @ 21:25:58
URL: http://bokbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0